Szkoła Podstawowa w Siedliskach Bogusz

Konkurs Szkolny Dzień Talentów

Regulamin konkursu (pdf)

Zgłoszenie do konkursu

KONKURS

„MAM TALENT" czyli Szkolny Dzień  Talentów

 

Regulamin

  1. Organizatorzy konkursu:

Szkoła Podstawowa w Siedliskach Bogusz

Stowarzyszenie Wspierania Edukacji w Siedliskach Bogusz

Rada Rodziców przy SP. Siedliska Bogusz

 

Termin konkursu: 01.06.2023r.

Osoby odpowiedzialne: Krzysztof Dziedzic, wychowawcy klas IV – VIII.

 

II. Cele konkursu:

1. Rozwijanie zainteresowań i pasji uczniów;

2. Zaprezentowanie w środowisku szkolnym różnorodnych talentów;

3. Promocja twórczych form spędzania wolnego czasu;

4. Popularyzacja działań artystycznych dzieci i młodzieży;

 

III. Szczegóły konkursu:

1. Szkolny Dzień Talentów skierowany jest do uczniów klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Siedliskach Bogusz

2. Uczestnicy mogą zaprezentować się indywidualnie, w parach, w zespołach.
3. Talenty uczniów mogą być prezentowane w formie:
· śpiewu,
· recytacji,
· tańca,
· prezentacji umiejętności grania na instrumencie,
· prezentacji pracy plastycznej (malarstwo, rysunek, rzeźba, itp.),
· prezentacji pracy technicznej,
· pokazu umiejętności gry aktorskiej,
· prezentacji umiejętności sportowych i akrobatycznych,
· prezentacji prac fotograficznych,
· innych pokazów;

4. Prezentacja talentu nie może przekroczyć 5 minut,
5. Do konkursu dopuszczone zostaną prezentacje talentów nie zagrażające
zdrowiu i życiu uczestników konkursu i publiczności.

6. Jeżeli występ nie może być przeprowadzony w sali może zostać nagrany i powinien trwać od 2 do 5 minut.

7. Prace plastyczne muszą być wykonane na miejscu. Uczestnik ma na to czas
około 1 godziny.
8. W przypadku prezentacji, do których wykorzystany zostanie podkład
muzyczny lub prezentacja w formie multimedialnej, muszą one być
dostarczone do organizatorów przynajmniej 7 dni przed terminem konkursu.

9. Organizatorzy zapewniają sprzęt nagłaśniający, mikrofony, odtwarzacz audio,
rzutnik multimedialny, materace. Pozostałe rekwizyty niezbędne uczestnikom
do pokazu, wykonawca musi zapewnić sobie samodzielnie.
10. Występy uczniów mogą być nagrywane lub fotografowane na potrzeby
promocyjne szkoły.
11. Osoby chętne do wzięcia udziału zgłaszają swoją kandydaturę do
wychowawców klasy lub organizatorów poprzez formularz zgłoszeniowy (link na stronie szkoły). W następujących kategoriach:

I - Talenty aktorskie i recytatorskie

II - Talenty sportowe i akrobatyczne

III - Talenty taneczne i muzyczne

IV - Talenty plastyczne

V – Talenty inne  np. (fotograficzne, filmowe, gastronomiczne, rękodzielnicze)

12. Kolejność występu uczestników zostanie zaplanowana przez organizatorów.
13. Zgłoszenia – do 21.05.2023r.
14. Konkurs odbędzie się 1.06.2023r. w sali nr 14 Szkoły Podstawowej w Siedliskach Bogusz.

15. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego
regulaminu.

16. Dla wszystkich uczestników przewidziane są dyplomy za udział, a dla najlepszych nagrody.

Zgłoszenie do konkursu


SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!